20:37  27 Ígértem, itt van. Igaz, lassan a betűket sem látom, és nem, egyelőre nem a bor miatt, de semmi gond, a fiúk majd felébresztenek. Ugye?

20:31 Hihetetlen, hogy még a pontos időre is szükségetek van.

20:35 Hellló, én is itt vagyok! 😉 

(Innen.)

20:43 Amúgy igazából nem várom. Ha valakit netán érdekelne Fedal-ügyben a véleményem, hallgassa meg Mansontól a Tainted Love-ot. Ez se rossz – “you got blood on your hands and I know it’s mine”. Wöhöhö.

20:45 Üdv, Esz. Jó ez a Manson-szám, köszönöm. A szomszéd nem annyira. Kéne egy stream lassan. (Blah.)

20:52 Hogy is volt ez? Nem fogadtam én meg RG után, hogy én soha többet Fedalt, ebben az életben…?

20:58 Ja hogy te úgy gondoltad, nézzük is? Ooops.

21:00 A Tumblr szerint ez az első Fedal, amin egyikük sem világelső. Krump, te mit tudsz?

21:01 Én csak annyit tudok, hogy mindjárt kezdődik a VV, szóval most lelépek egy órára, Esz, vedd át addig a blogot. Köszi.

21:04 Csak vicceltem. Igen, én is így tudom. 2004. áprilisában Fed már első volt, legutóbbi találkozásukor (2011 RG) Rafa még az volt. Közte más meg nem volt első.

21:07 Mutual respect, legendary rivalry – az annyi, mint két feles.

21:10 Tegyünk meg téteinket: hány perc múlva fogom levenni a hangot a streamen?

22:20 Hány perc múlva térek át inkább a csés poszt írására?

22:22 Juj, megvan az első pontunk! Korai lenne egy mexikói hullám?

21:22 YAY, azt hiszem, a stream megmentett, maximum a scoreboardot tudom jelen pillanatban blogolni, illetve a néha bemerevedő Fedet. Mondjuk, ez utóbbi nem rossz, ha megfelelő pillanatban fagy le. Közben Esz időcsapdába került, a végeredményt megtudtad legalább?

21:30 Közszolgálati blokk: a Tsonga-Fish után Rog továbbjutása a csoportból már ma biztos, ha nyer, Rafáé csak akkor, ha kettőben. Már ha Rafa kettőben. 

21:29 A DigiSport meg szarjon sünt. De biztos jó a meccs, egyébként. Valaki be tudna róla számolni?

21:38 Sue írt commentet, check that out, én nem ezért vagyok itt. 😉 3:2 Fednek, Rafa adogat, mindenki szervánál.

21:40 Apu semmire brékel, woohoo.

21:42 És még a cselendzs is bejön neki. Hiába, ha egyszer egy üzlet beindul… 5:2, de láttunk már olyat az idén…

21:53 Nem tűntem el, de Esz kíméletlen a bejegyzéseimmel, már kb. a harmadikat tünteti el, semmi gond, nem veszítettetek sokat. Fedé az első szett, visszafogottan örülünk.

21:58 Basszus az enyém is odaveszett, pedig volt benne mélyelemzés meg Jensen is…

22:00 Krumpli – Esz 1-3. Esznek kúlabb cuccai vannak, szóval én kivonulok, kérem vissza Jensent. Most. Thx.

22:00 Ez lett volna az: image


22:04 Ha valakit netán az eredmények érdekelnének, Fed brékkel megy a másodikban…

22:10 Fed két brékkel megy a másodikban. Hm.

22:17 Három brék, 5:0. What the actual fuck.

22:20 17-9, woohooo! 😉

22:21 “James LaRosa: The Federer press conference after this one is going to be AMAZING. I may need a cigarette after this one.”

22:30 Küldenék egy szép szerelmes számot azért… 😉

22:37 Örömmel közölhetem, hogy Fed olyan gyorsan végzett, hogy nem aludtam el közben. Esz volt annyira figyelmes és a Rafásoknak üzent (nem is igaz…), így rám maradtak a Fedesek, ha már emlegetve volt, Jensen kíván nekünk nagyon szép estét:

