Címkék

, ,

Karácsonyfa, bejgli, szeretet, és minden egyéb ilyenkor szokásos.

Valamint egy kis Rafa-Rog Love Story.

Igen, december 21-én és december 22-én a fiúk közös erővel gyűjtötték a pénzt az afrikai és a spanyol gyerekeknek, végül 5 millió euró feletti összeg  lett a közös ténykedés eredménye.

Mindennek érdekében Rafa és Rog játszottak egy-egy meccset Zürichben és Madridban, valamint adtak kismillió interjút, mosolyogtak rengeteg VIP-személyre, készült egy csomó fotó, és lépésről lépésre követhettük Rafa Zürichbe érkezését.

A reptéren:

A kocsiban:

Maguk a meccsek. Lehet, hogy nem leszek túl népszerű, de én úgy vagyok ezekkel a gála meccsekkel, hogy akkor inkább legyenek bemikrofonozva, legyenek vendégek, legyenek párosok, legyenek trükkök. Különösen két olyan országban, ahol azért rendesen láthatnak az emberek teniszmeccset, ha akarnak, és nem most csodálkoznak rá először, hogy hú, milyen gyorsan játszanak.

Mert így is mindenki tudta, hogy Zürichben Rafa kapja az első játszmát, de Fed fog nyerni, míg Madridban szintén három szett lesz és Rafa fog nyerni. (Az utolsó szett pedig azért lett 6-1, mert 9 órakor a TV-nek már mást kellett közvetíteni, és be kellett fejezni…). Azt meg valahol nemannyirajóérzés látni, hogy 75%-on úgy alakítják az eredményt, ahogy akarják, és közben még úgy is néz ki, mintha ez egy komoly meccs lenne.

A madridi jobb volt ebből a szempontból, ott már felszabadultabbak voltak és inkább a trükkökre és labdamenetekre helyezték a hangsúlyt, jobban ráéreztek a dolgok ízére.

Az a vigyor, ami mindkettejük arcán rajta volt, miután Fed addig ismételte az ejtéseket, amíg Rafának sikerült végül elérnie, például már olyan volt, aminek egy ilyen gálán lennie kell.

De persze, mindez csak szőrszálhasogatás, sok pénz gyűlt össze arra érdemes célokra, és ilyen képekkel gazdagodtunk:

Hogy a fél Disney állatseregletről ne felejtkezzünk el:

A móka és kacagásnak azonban lassan vége, december 31-én és január 1-jén még egy pénzes fellépés Abu Dhabiban, majd indul a szezon, január 3. napján Dohában.

Hogy én erre mennyire nem vagyok még felkészülve lelkiekben, az már-már nevetséges…

