Címkék

,

Először úgy gondoltam, hogy majd arról írok, mekkora is a tét. Az elődöntős sorozat, a 287. hét, az, hogyha holnap veszít, a torna végén pályafutása során utoljára veszíti el az első helyet.

Aztán úgy gondoltam, inkább arról írok, hogy aki a 12-0 ismeretében legyint egyet és azt mondja, hogy ez sima lesz, az nem látta az elmúlt három meccsüket, nem nézte Robint az elmúlt egy évben, és a tenisznek még csak a szikrája sem csapta meg.

Gondoltam, hogy írok arról, mennyire fontos lesz mindkettejüknek, hogy működjön a szerva, Robinnak az, hogy ne engedje Fedet ütni, Fednek az, hogy lassítsa a játékot, hogy mennyire az aznapi formán, az időjáráson, a pillanatnyi ihletettségen fog múlni a meccs.

De aztán végignéztem egy napot, amelyen Djokó bohóckodott Gineprivel, amelyen Gaba és Melzer kitette a lelkét, hogy karrierjük legnagyobb sikerét érjék el, amelyen Nico végül csak legyőzött egy hullafáradt Verdát, és amelyen a legnagyobb izgalmat az jelentette, hogy a kis brazil Bellucci öt gémet is fogott Rafán.

És elment a kedvem az egésztől.

Mert az eddig látottak alapján az alábbi négy embernek kellene ott lennie az elődöntőben: Rafának, Fednek, Robinnak és Berdie-nek.

Ebből a négy emberből három egy ágon van.

És ebből a négy emberből egy holnap elbúcsúzik a tornától.

Persze, a játékosok nem tehetnek arról, hogy így alakult, ők teszik a dolgukat, Rafa és Fed hozzák a szokásost, Robin Párizst magáénak érzi, Thomas pedig úgy döntött, hogy itt az idő.

De azért vannak, akiket lehet ezért hibáztatni.

A következő számot pedig szeretném az illetékeseknek küldeni:

Ugye most már Fed nem nyer több GS-t csakhogy kiszúrjatok velem? 😉 🙂

És üzenném, hogy soha nem csaptatok be, mindig is tudtam, hogy nem az érdekel benneteket, hogy könnyes-szép-nagy sztorik legyenek, ezek csak melléktermékei annak, hogy szívattok mindenkit 😉 🙂

Kéz és lábtörést holnapra Fed, Robin, Thomas és Misa! /Mert benneteket továbbra is kedvellek, nem ti tehettek róla 😉 🙂 /

A teljes OOP.

/Ui: nem igazán kedvelem a női teniszt, most mégis arra biztatok mindenkit, hogy nézze egy kicsit a csajokat is. Mert az idei RG a csajoknál sokkal szórakoztatóbb volt, mint a pasiknál. És azokon a meccseken, amiket láttam a színvonal is teljesen jó volt, és szerintem a végjáték is izgalmas lesz. GO GIRLS! 😀 /

Reklámok