Címkék

, ,

Tegnap az eső miatt sok csúszás volt, ilyenkor úgy jössz ide, hogy akkor most sok kérdést fogok kapni az esőszünetekről, a tetőről, vagy csak idejössz, válaszolsz a kérdésekre, és ránk hagyod, hogy agyaljunk ezeken a dolgokon? [Milyen kérdés volt ez már, lol?]

Arra jöttem rá, hogy minél több szünet van az eső miatt, a sajtó annál inkább kutatkodni kezd olyan dolgok iránt, amik valójában nincsennek is. Ez kellemetlen tud lenni.

De egyébként, csak csinálod  a munkádat, élvezed a szabadidőd. Tegnap nem gyakoroltam egyáltalán, ez jó volt. Töltöttem a családdal is egy kis időt. Örülsz, hogy  van egy kis változatosság. Mert egyébként minden nap ugyanaz van,  és ez egy idő után unalmassá tud válni. Amikor úgy esik, mint tegnap, nem bánom ezeket a napokat. Csendesek, nyugodtak, ki tudsz kapcsolódni. Nem kell utazni, nincs autó, repülő, nincs semmi. Kivételesen csak üldögélsz, és nem csinálsz semmit.

(…)

Volt néhány olyan nyilatkozatod, amiben kritikus vagy…

Csak óvatosan.

Ó, mindig óvatos vagyok. Csomó időnk van. Ne aggódj. Szóval a salakteniszről van szó, el tudnád…

Mit mondtam?

Azt mondtad, hogy salakon nem kell szerva, vagy röpte, elég  az erős láb, és a jó tenyeres…

Elég? Elég, ha extrémen jó. Nagyon erős lábak és nagyon jó tenyeres. De úgy érted, ahogy akarod.

(…)

Nadal három tornát nyert. Most mindketten itt vagytok a Roland Garroson. Tavaly te nyertél. Mint gondolsz, idén is meg tudod nyerni?

Igen, úgy gondolom.

Kifejtsem, vagy ez így elég lesz? Kifejtsem? Győztem tavaly, szóval úgy gondolom, hogy meg tudom ismételni.

Legalább ez utóbbinál  már nevetett 😉 🙂

A sajtótájékoztatók eddigi gyöngyszeme azonban kétségtelenül a Falla elleni meccs utáni alábbi párbeszéd volt:

Elnézést, de ez most nem egy technikai jellegű kérdés lesz. Amikor a meccs után idejössz sajtótájékoztatót tartani..

Igen. (nevetés)

Mennyire egyszerű dolog ez? Mert ide kell jönnöd, a sapka színének passzolnia kell a felsőd színéhez…

Nem, nem kell.

Nem? Nem figyelsz erre oda?

Nem. Ezek vannak a táskámban, elég egyszerű.

Nem kevered össze őket sose?

Nem. Most ez a póló passzol a  felsőhöz? Mert szerintem nem. (nevetés)

Csak ezek voltak nálam. Néha úgy érzem, hogy a hajam nem áll jól, ilyenkor felteszem a sapkát, mint például ma. Ezért  vagyok most így felöltözve.

Kósza gondolatok:

1. Mondja ezt az a pasi, aki olyan színű alsóneműt vett fel az AO-n, ami pontosan illet a póló színéhez…

2. Ebben az interjúban a póló és a felső is kék volt, bár  tényleg kicsit más színű kék. Ez utóbbi az, ami szerintem a férfilakosság 99,9%-nak nem tűnt volna fel.

3. Jó, jó, amikor kiveszed a táskából, akkor már nem kell rajta gondolkodni, mert csak ezek vannak nálad. De amikor betetted őket?

4. Tisztában van vele, hogy a haja Tényező. Méghozzá nagy Tényező 😉 🙂

Reklámok