Címkék

,

A tegnapi estém nem teljesen úgy sikerült, mint ahogy azt elterveztem (borfesztivál volt nálunk, és kissé, khm, de már jobban vagyok 😀 ), így elmaradt a második nap összefoglalója, este igyekszem pótolni 🙂

Azért a mai napi műsort beteszem  gyorsan, bár nem lesznek túl érdekes meccsek.

ARod kezd Nieminen ellen, erre a meccsre többen azt mondták, hogy  akár meglepetés is születhet rajta, nem tudom, én valahogy kétlem. Verda először lép francia pályára a nizzai döntőben történtek után (a 3. szettben Verdánál elszakadt a cérna, és dühösen elkezdte szidni Ricsit, a közönséget és a franciákat úgy általában, állítólag nagy show volt 😉 🙂 ), bár Verda azóta bocsánatot kért, de a franciák ritkán felejtenek, szóval jó műsor lehet ma 😉 🙂

Rafa is a fedélzeten: a 18 éves, nagy francia reménység Mina ellen kezd (tavaly ő nyerte az “ifi” US Open-t, RG-n pedig döntős volt), a kissrác nem elveszett, még Fedet is megkereste, hogy beszéljen vele arról, hogy mit is kellene neki ma csinálnia 😉 🙂 A javaslatom: próbálj meg szettenként egy gémet összehozni, és akkor már büszke lehetsz magadra 🙂 Ja igen, Rafa a Lenglen-on kezd, ami okozott némi felháborodást Rafa-drukker körökben. Ezért szólok, hogy az RG-n ez hagyomány, a “nagyokat” is kiteszik a második számú pályára egy-két meccs erejéig (egyszer még olvastam is cikket az RG tornaigazgatójával, hogy ezt azért csinálják, hogy akik nem tudnak a centerpályára jegyet venni, azok is láthassák őket), így Fed is  játszott a Lenglen-on kétszer 2008-ban, és biztos vagyok benne, hogy 2009-ben is játszott volna, ha nem történik az, ami 😉

Szunyi, Ferru is a pályán.

A teljes OOP.

Reklámok