Címkék

, , ,

Lassan már a Roland Garrosra kell koncentrálnunk, de még a vasárnapi meccs főszereplői sem tudták teljesen maguk mögött hagyni a döntőt.

“Egyikünk sem játszott tökéletes meccset. Mindketten sokat hibáztunk. Azt hiszem, már annyira ismerjük egymás játékát, hogy csak arra koncentrálunk, miként lehetne azt elérni, hogy a másik rosszabban játszon. Én a fonákjára ütök, és innentől kezdve a meccs a stratégiákról szól. “elemezte Rafa a vasárnapi meccset, és mondott sok igazságot.

Fed eközben pedig úgy döntött, hogy itt az idő elővenni a Harci Trombitákat, és kellően felspannolni saját magunkat.

“Jól  játszottam ezen a héten, egy héttel ezelőtt még több kérdőjel volt bennem.  Úgy érzem, hogy jó irányban haladok Párizst illetően.”

De ha esetleg az derülne ki, hogy mégsem annyira jó az az irány, akkor is megígérte nekünk, hogy küzdeni fog.

Az utolsó verejtékcseppig.

Az utolsó vérig.

Az utolsó lélegzetvételig.

“A Roland Garroson az utolsó pontig küzdeni fogok, hogy megvédjem a címemet. Tisztában vagyok azzal, hogy mire vagyok képes, most már magabiztosabb vagyok, ezután a hét után könnyebb lesz nekikezdeni a Garrosnak.”

Nem mondhatnám, hogy teljesen meggyőztél, de azért helyes, nem adhatjuk fel már előre ugye 😉 🙂

Mindenesetre Fed holnap egy órától a helyszínen játszik egy bemutató meccset Schüttlerrel, mert  Süti pont a megfelelő alany lesz arra, hogy további salaktrükköket tanítson Fednek 😉

Bár az is lehet, hogy  valójában már Wimbledonra készülnek… 😉

Egyébként pedig Fed ma RG szent salakjára lépett, és még egy mosoly-szerűséget is sikerült magára erőltetnie, szóval teljesen jól állunk 😉 🙂

Pénteken draw.

