Címkék

, , , , , , , , , , , , ,

A várakozásoknak megfelelően Rafa Hanescu ellen is hengerelt, a Waw-Söd pedig valóban érdekesre sikerült, bár inkább csak az eredmény. Persze Stannek szokása így tavasszal némi kavarodást okozni… khm… tavaly… Monte Carlo… ugye, de hát tőle nem sajnáljuk.

Így is jó, csak izé… Luca Toni nem ért rá?

Mari. Legutóbb céloztam rá, hogy azért a széles jókedv meg a bíztató nyilatkozatok mellé jó lenne lassan valami értékelhető eredményt is felmutatni –  na ez nem jött össze. Persze Daveeedtól salakon kikapni azért csak kisebb blama, és mondjuk meg is lepne, ha Muzz épp ezen a borításon valósítaná meg a NAGY VISSZATÉRÉST, de így W-ben már megint nem lesz egyszerű a helyzete.

Verda és Felo szintén a 8-ban, szóval továbbra is együtt az egész Armada. Az angyalszárnyakkal (lásd lent, gigalol) felszerelt Djoko kettőben verte az utolsó talpon maradt olaszt, Gulbi pedig nyögvenyelősen ugyan, de átküzdötte magát Volandrin, majd vicceseket niylatkozott…

Az ejtéseiről: “Komoly stratégiai döntés ez a részemről. Áh,  viccelek. Igazából csak néha ejteni támad kedvem, nincs is stratégiám. Ütögetek, aztán néha rövidítek egyet-egyet, hogy ne legyen olyan unalmas a dolog. Ennyi. Egyszer bejön, máskor nem. Fifti-fifty. Orosz rulett.”

Arról, hogy mégis mit csinált azóta, hogy legutóbb negyeddöntőbe jutott egy mestertornán (2008, Cincy), nem érzi-e úgy, hogy csak pazarolta az idejét: “Jól élek, fiatal vagyok, nem gondolom, hogy elvesztegettem volna az időmet. Ha a teniszt nézzük, talán igen, de a tenisz nem minden. Van életem a pályán kívül is… Csomó tapasztalatot szereztem, jókat, rosszakat, de igazából még a rosszak is jók hosszútávon… Megtanultam például, hogyan lehetek totál sikertelen. Tökélyre vittem. Ha valakinek tippekre lenne szüksége, hogyan legyen sikertelen, forduljon hozzám bizalommal.”

Erről jut eszembe:

Maratski, valamikor mostanában, fogalmam sincs, kikkel.

Ha már itt tartunk, abban sem vagyok biztos, hogy neki van… 🙂

Like… whatever makes u happy, bb.

Djoko-póló

Reklámok