Címkék

, ,

Az elmúlt hetekben mentálisan nem voltam jó, elfogadhatatlan voltam.

(…)

Az elmúlt hetekben nem volt jó a teljesítményem. Nem játszottam jól Ausztrália óta. Meg kell próbálnom túljutni ezen az időszakon, és biztos vagyok benne, hogy túl fogok. Korábban is voltak olyan időszakok, amikor nem ment, csak sokat kell gyakorolnom, sokat kell dolgoznom, és fel kell javulnom. Biztos vagyok benne, hogy jobban fogok majd játszani. De az elmúlt hetek nem sikerültek túl jól.

(…)

Ez olyasmi, amit nekem kell megoldanom. Ez csak rajtam múlik, az, hogy mi megy végbe a fejemben. Senki más nem tudja jobbá tenni, vagy megváltoztatni. Nekem kell. Ez nem azon múlik, hogy mennyire jól megy gyakorlás közben. A meccseken kell erősnek lenned. Muszáj javulnom fejben, mert Ausztrália óta, ahol jó voltam minden meccsemen, nem játszottam jól.

Mari a Fish elleni meccs után

