Címkék

,

Fedre éppen megint rátört az őszinteségi roham, és most a Miami Heralddal osztotta meg a tavalyi év eseményeivel kapcsolatos érzéseit. Biztosan úgy gondolta, hogy ez mégis csak egy “kisebb” lap, így meglepően nyíltan beszélt a tavalyi gondjairól, kételyeiről.

Bár először tagadta, hogy lettek volna ilyenek 😉

“Egy évvel ezelőtt, ilyenkor, nagyon nehéz volt. De inkább a média volt az, aki leírt, mintsem, hogy én kételkedtem volna magamban. Úgy gondoltam, hogy jól játszottam az Australian Openen, csak nem tudtam megnyerni, aztán elveszítettem az elődöntőt Indian Wellsben és Miamiban, és a média nagyon kikezdett. Nagyon negatívvá vált az, ahogy hozzám álltak, és nehéz kérdésekre kellett válaszolnom.”

Mi is volt a gond ebben az időszakban?

“A tenyeresemmel voltak gondok, a  mozgásom nem volt jó. A hátsérülésem miatt túlzottan erőltettem a támadójátékot. De még így is két elődöntőbe kerültem, és tudtam, hogy nincs ok a pánikra. De mégis, a sok kételkedés egy idő után rád is hatni kezd.”

Meg hát, azért ne feledkezzünk el az egyéb dolgokról sem…

“Ausztráliában derült ki, hogy ikrek, és nagyon aggódtunk, őszintén szólva. Először azt gondoltuk, lehet hogy így kétszer olyen nehéz lesz, kétszer annyi probléma lesz. Azon gondolkoztunk, hogy milyen lesz két babával utazni. Mindig sírni fognak? Egyszerre fognak aludni? Hogyan fog ez működni?  De aztán rájöttünk, hogy ugyanakkor ez azt jelenti, hogy egész életükben egymás legjobb barátai lesznek, és ettől a gondolattól nagyon izgatottak lettünk. És most, hogy Myla és Charlene az életünk részei, nem akarnám sehogy másként. “

Fed beszélt a Rafa elleni madridi győzelemről, és arról, hogy mi volt a reakció arra, hogy azt mondta: meg fogja nyerni a tornát.

“Azt gondolták: Rafa pályája. Ok, megőrültél. De én tudtam, hogy újra jól játszom. Nyertem, és a többi történelem.”

Mi minden változott azóta, hogy a történelem bekövetkezett? 😉

“Az, hogy gyerekeim születtek, nagy hatással volt rám, jó hatással. Mirka nagyon jól viselte a terhességet, és ez inspirálóan hatott rám is. Rossz érzés volt, hogy én csak a partvonalról szemlélhetem az eseményeket, nem tudtam sokat segíteni. Miután a babák megszülettek, akkor viszont szerettem volna a részese lenni. Mirka most is többet cseréli a pelenkákat, és többször kel fel, mint én, de napközben én sokat vagyuk velük.”

Csak az a nyomcsi sajtó… nem akar lekopni:

“A sajtó újra kérdezgetni kezdett, mert akik apák lettek, nem sokat nyertek utána, de én nagyon jó vagyok abban, hogy a pályán kizárjam a dolgokat. A házasság és a gyerekek inspirálnak. A Mirkával való kapcslatom mindig is nagyon erős és intenzív volt, azért aggódtunk egy kicsit, hogy ha majd gyerekeink lesznek, akkor ezt meg tudjuk-e majd tartani? Meg merjük-e tenni ezt a lépést? Úgy döntöttünk, hogy jobb lesz korábban, mint később. Remélem, láthatnak majd még játszani. Ez fontos volt Mirka számára. Az életem most nagyon kiegyensúlyozott, és a szemléletem megváltozott. Hirtelenjében gyerekeim vannak, akik  tőlem függenek. Már nem én vagyok a középpontban.”

Egy boldog és elégedett embert hallhattunk 😉

