Címkék

, , , , , , ,

Dubaiban Djokónak sikerült karrierje első címévédése: Djokó vs Juzsnyíj: 7-5, 5-7, 6-4.

Mindehhez csak az kellett, hogy Fed, Rafa, Delpi, A-Rod eleve el se induljon, Mari, Tsonga, Marin pedig kiessen előtte 😉

És még így se volt egyszerű a dolog: 7-5, 2-0-nál eső miatt félbeszakították a meccset, és másnap folytatták, amikor is Misa visszavette a bréket, majd brékelt, igaz volt ugyan visszabrék, és csak másodjára sikerült kiszerválnia a meccset, de egyenlített.

Djokó brékkel kezdte a harmadik szettet, de Misa visszabrékelt, és lett volna lehetősége újabb brékre is. Igazából az utolsó szettben már inkább az volt az érzése az embernek, hogy Misán múlik, hogy megnyeri-e ezt, vagy sem. De mivel Misáról van szó, természetesen nem nyerte meg.

De ezért fogja a fejét verni az ütőjébe, azt hiszem.

Djokónak gratu, ő legalább végigszenvedte ezt a hetet, és nem hagyta a manóba akkor sem, amikor nem ment neki, a végén pedig hozta a kötelezőt, ami azért nem egy egyszerű dolog. Ettől függetlenül a játéka nem nyugtathatja meg a Djokó-drukkereket, a szerva pocsék, nincs erő az ütéseiben, sok elképzelés sem, pedig a múlt év végén már egész jól játszott. Majd látjuk.

Acapulcóban nem sikerült Szunyinak az a bravúr, hogy három egymást követő tornát nyerjen: tizennégy megnyert meccs után a tizenötödikben, három szettben alulmaradt Ferruval szemben, aki így visszavágott a Buenos Aires-i vereségért. Szunyinak az tett be, hogy az első szettet elveszítette, így a harmadikra már nem sok ereje maradt. Remélem a srácok kipihenik magukat, sűrű programjuk lesz: DC, IW, Miami, sorban egymás után.

Derlay Beachen is kialakult a döntő párosítása: Ernie Dr. Ivóval fog megküzdeni karrierje első torna győzeleméért. Ernie sima két szettben győzte le Jarkkót azért, hogy életében először döntőt játszhasson, ami természetesen hatalmas eredmény a számára:

“Ez az első döntőm. nagyon jó érzés. Sok pontot jelent, és mivel nem kell az év végéig pontot védenem, így fentebb tudok jönni a ranglistán. Csak fentebb mehetek, a top 100-ból nem eshetek ki, mivel nincsen mit védenem.”

Az esőszünet sem befolyásolta a játékát, amellyel kapcsolatban így nyilatkozott:

“Fejben erősebb vagyok… okosabban játszom. Jól melegítettem be. Az első ponttól kezdve  ott voltam, és agreszíven játszottam. Úgy léptem a pályára, hogy arra gondoltam, most itt nyerni fogok.”

Ernie beszámolt arról is, hogy egyéb dolgokban is felnőttesebb lett a hozzáállása:

“Decemberben ellátogattam egy Head gyárba, ahol láttam, hogy majdnem minden ütőt kézzel készítenek el. Meglepődtem, hogy ennyi munkával készítik el ezeket az ütőket. Ezután egy hónapig nem törtem szét egyetlen ütőt sem, mert rossz érzésem lett volna. Azóta újra kezdtem, de most már kevesebbszer szoktam.”

“Igazán rossz érzés volt, hogy ennyit dolgoznak velük, aztán jön egy idióta, mint én és széttöri őket.”

Lol, úgy látom Ernie-t is igyekeznek megnevelni rendesen, lol 😀

Ernie új világszemléletétől függetlenül nem vagyok túl optimista a döntőt illetően, Ivóval játszani mindig egy rémálom, plusz ez lehetne az első tornagyőzelme, és  Ernie nem a nyugalmáról híres.

De lepj meg, Ernie! 😉

