Címkék

, , ,

Rájár a rúd mostanában a skótok büszkeségére: most éppen a dubajiakat sikerült kiakasztania.

Persze, nem mondhatnám, hogy vétlen lett volna a dologban. Azt még elnézték volna neki, hogy csak a 2. körig sikerült eljutnia,  de sajnos utána beszélni is kezdett.

“Természetesen csalódott voltam, hogy veszítettem, de különböző dolgokat próbálgattam a pályán, és azt hiszem, hogy ez sok tanulsággal szolgált. Jobban szerettem volna, ha nyerek, de ez nem a világ vége. Ha ez egy slam lett volna, vagy ilyesmi, akkor a taktikám és a játékstílusom más lett volna.”

“Mint ahogy mondtam, talán nem jöttem ide olyan felkészülten, mint a korábbi tornákra. Különböző dolgokat próbálgattam. Szóval többet hibáztam, mint egyébként, és többet kockáztattam… Az a fontos, hogy Indian Wellsben és Miamiban a legjobb játékomat játszam. Topformában kell lennem addigra.”

És ezzel még nincsen vége:

“Amikor a slamekre, vagy más nagy tornákra készülök, akkor szükséges, hogy előtte kipróbáljak dolgokat. Ha megkérdezel valaki olyat, mint például Roger Federer, hogy ő hogyan készül, akkor azt a választ fogod kapni, hogy nem a megelőző héten kell nyerni, vagy a megelőző héten kell a legjobbadat játszani. Az a fontos, hogy az év megfelelő időszakában nyújtsd a legjobbadat.”

Ööö Mari. Lehet hogy Fed így játszik, de szeretném felhívni a figyelmedet, hogy te még nem tartasz ott a karrieredben, mint Fed. És amikor Fed ott járt, mint ahol most te, akkor neki minden torna fontos volt…

Mindenestre  a dubajiak és a szponzorok nem örültek annak, hogy Mari ezdésnek használta az ő kis tornájukat. És hogy ezt még ráadásul ki is fejtette.

“Csalódottak vagyunk, hogy veszített és amiatt is, hogy olyanokat nyilatkozott, amikre nem volt semmi szükség. A Dubai Duty Free [a torna szervezője] igyekezett a lehető legjobb körülményeket biztosítani a számára, a Burj Al Arab hotelben szállásoltuk el, és igyekeztünk az itt tartózkodását a lehető legkellemesebbé tenni. Ha új stratégiákat akar kipróbálni a pályán, talán nem egy ilyen fontos mérkőzésen kellett volna ezt tennie.” – szólt John Beddington a Barclays tenisszel foglalkozó embere.

A hírek szerint a dubajiak állítólag 500.000 dollár körüli fellépési díjat fizettek Marinak, amiért nyilván nem azt várták, hogy gyakorlatilag ne csináljon semmit.

Még Djokó is megnyilatkozott az ügyben, és mint tornaigazgató-társ nem állt Mari pártjára:

“Vannak bizonyos dolgok, amikért felelősséggel tartozol, ha a top 5-ben vagy. Nem mehetsz ki csak úgy a pályára, és nem használhatod gyakorlásra a  meccset. Minden torna fontos. Én így állok minden tornához hozzá.”

Juj, Mari. Ha Djokó hívja fel a figyelmedet arra, hogy felelősségteljesebbnek kellene lenned, akkor itt az idő, hogy elgondolkozz egy-két dolgon 😉

Reklámok