Címkék

,

Az ATP új szponzort talált: öt és fél éven keresztül a mexikói sörmárka, a Corona lesz az ATP fő támogatója.

A sörösök a Mercedes Benzt váltják majd, és mind a hálókon, mind a pálya körüli reklámokon szerepelni fog a cég logója.

Helfant nagyon elégedett volt a szerződéssel, még szép, mostanság nagy dolog, ha sikerül ilyen hosszú távra, jelentős tőkét biztosító szponzort találni. Helfant szerint mindez azért történhetett meg, mert a tenisztornák tavalyi látogatottsága 4.4 millióval nőtt, amely 7%-os növekedés az előző évhez képest, és tizennégy tornán rekordnézettséget regisztráltak, tehát a tenisz nem érezte meg a mostani nehezebb gazdasági helyzetet.

Azt hiszem, gratulálnunk kell ehhez az együttműködéshez, és szeretném javasolni, hogy a jövőben az ásványvíz és az energiaital mellé, Corona Lime-ot is készítsenek be a játékosoknak.

Nagyon élvezetes meccseink lennének, azt hiszem 😉

Reklámok