Címkék

, , ,


Mari is készül:

Mit kell másként csinálnod, mint New Yorkban, az utolsó döntődön?

Jobban kell játszanom. Sokkal frisebb leszek. És jobban kell játszanom. Tudok úgy játszani, ami Rogernek gondot okoz. A legjobb teniszemet kell játszanom öt szetten keresztül ahhoz. hogy meg tudjam verni.

Nagyon jól játszik, ha nála az előny. A meccs kezdése fontos?

Tavaly a US Openen Del Potroval szemben egy szett előnye volt, és a második szettért szervált, és Del Potro visszajött. Máskor is visszajöttek már ellene.

Persze, jó lenne jól kezdeni, de nem olyan nagy baj, ha nem sikerül. Öt szettes meccs, annyi minden történhet.

Hatszor már győztél ellene. Van közülük olyan győzelem, amelyikből holnap erőt fogsz meríteni? A sanghaji, például?

Mindegyikből. Úgy értem, minden egyes győzelem nagyon jó ellene. Más lenne, ha mondjuk csak egy győzelem és kilenc vereség lenne, de nem ez a helyzet.

Életem legjobb meccsét kell holnap játszanom. Ezzel teljes mértékben tisztában vagyok. Ez az, amire készülök. Megpróbálom a legjobbamat játszani. Ha ez teszem, jó esélyem van arra, hogy nyerjek.

Sokszor játszottam már vele, szóval tudom, hogy mit kell játszani ellene. Annyi meccsét megnéztem már, hogy tudom, hogy hogyan játszik. Nem lesz sok meglepetében részem holnap a pályán.

(…)

Minden GS döntőjéből láttam legalább részleteket. Szóval tudom, hogy mire számíthatok. Tudom, hogy hogyan fog játszani. Rajtam múlik, hogy a legjobbamat fogom-e adni.

Reklámok