Címkék

, ,

Említetted, hogy ma sok fantasztikus ütést ütöttél. Milyen gyakran lepődsz meg az ütéseken, amiket csinálsz?

Elég gyakran.

Hehe 😀 Azért örülök, hogy ezzel nem csak mi vagyunk így 😉

Fed beszélt a mai meccsről is, és kifejezetten boldog volt:

Alig ütöttem ki nem kényszerített hibákat. És ha volt is ilyen, akkor olyan pillanatokban, amikor nem számítottak. Tudtam támadóan játszani, jól szerváltam akkor, amikor kellett, és jól mozogtam. Nagyon boldog vagyok. Igen, nagyon meg vagyok elégedve a mai teljesítményemmel.

Ha már ott volt, Fed a versenyzés mélylélektanáról is megosztott velünk egy-két dolgot:

Néha ideges vagy egy meccs előtt, és nem is tudod megmondani, hogy miért van ez. Ma este például, valamiért nem voltam biztos abban, hogy képes leszek a legjobb játákomat játszani. Nem tudom, hogy ennek mi volt az oka. Azt mondtam magamnak, hogy legyek agresszív, támadjak sokat, remélhetőleg ez működni fog, és nem lesz belőle egy katasztrófa. Aztán két órával később leülsz, végiggondolod a meccset, és te vagy a legboldogabb ember a földön. Fura, hogy néha hogyan alakulnak a dolgok.

Szinte nem is az számít, hogy kivel, vagy hol játszol. Ez csak egy érzés, amit csak érzel, legbelül. Néha nagyon magabiztosnak érzem magam, aztán simán kikapok.

Ez nem olyasmi, amit előre meg tudsz jósolni.

Hát, ez nagyon megnyugtató 😉

