Címkék

,

Fednek idén új tervei vannak. Nem ám csak egy újabb borzalmas év, egy GS győzelemmel.

Ó, nem.

“Úgy gondolom, ha nem leszek sérült, akkor jóval több tornát nyerhetek idén, mint tavaly. Tavaly csak az igazán nagy tornákra tudtam koncentrálni – persze, ezeket a legnehezebb megnyerni -, és ez látszik is abból, hogy végül mely tornákon sikerült nyernem. Alig játszottam kisebb tornákon.”

“De ha idén egészséges leszek, akkor sokkal több tornát nyerhetek. És ez több önbizalmat, nagyobb lökést adna, és akkor még több dolog válna elérhetővé – még ha az előző év is fantasztikus volt.”

Mi a manó? A Grand Slamre hajtunk? 😉

“Szeretném megőrizni az első helyet a ranglistán, ez nem kérdés, nem titok, mert nagyon kemény munkámba tellett a második helyről visszakapaszkodni az elsőre, nem volt egyszerű, különösen így, hogy Rafa olyan jól játszik, meg a többiek is itt vannak. “

Öööö. Izé. Nem volt némi szerepe az első hely visszaszerzésében annak, hogy Rafa épp nem játszott?

Mindegy, nem érdekes, lépjünk ezen túl 😉

“Nagy dolog volt számomra az első hely visszaszerzése, és szeretném megtartani ezt a helyet, amilyen sokáig csak lehet. És megpróbálom 2010-et is elsőként befejezni.”

Ó, Pete. Ó, szegény, kicsi Pete.

Jó hír viszont, mármint nekünk, fedeseknek, hogy úgy tűnik Rafának a zokogós AO-val végképp sikerült kihúznia a gyufát.

Nagyon fontos, hogy odafigyeljen az ember arra, amit a teste jelez. Azt hiszem, ez az egyik dolog, amit jól csináltam azt követően, hogy megszereztem az első helyet. Nagyon sok lehetőségem lett ekkor hirtelen arra, hogy menjek pénzt keresni, vagy különböző tornákra a világ minden részére, de azt mondtam, hogy nem teszem. Azt mondtam, hogy inkább hosszú távon gondolkozok, és ez jó döntésnek bizonyult.”

Mondjuk, ezt lehet, hogy Rafának se ártana megfogadnia, de hát, mindenki azt csinál magával, amit akar.

De Fedre visszatérve: negyedik körös zakó AO-n?

Na, ki mit gondol? 😉 😀

