Címkék

, ,

Ad: jaj, ma lesz a Svájc sportdíj átadó! Öltönyös Fed!

Én: azért ne vegyél mérget erre…

Ad: hülye vagy?! 15, RG? Hát, ki más kapná???

Én: tudod, vannak azok a síelőik, meg minden…

Ad: … (*nem érti*)

Úgy tűnik, hogy én viszont kezdem megérteni a svájci népszellemet: 2009 legjobb svájci férfi sportolója Didier Cuche. Síelő, persze.

Be kell vallanom, hogy a síelést nem követem, így meg se próbálom leírni, hogy miket csinált Cuche ebben az évben (ha valaki ki tud segíteni, azt szívesen veszem, nekem már a szakszavakkal is gondom van), de azért annyi nekem is lejött, hogy így 35 évesen a legjobb szezonján van túl (egy világbajnoki arany és egy ezüst), szóval egyáltalán nem érdemtelen a címre, mégha azért nem is ugyanaz a szint, mint Fed.

Van egy olyan érzésem, hogy az a tény, hogy 35, és hogy valószínűleg sok lehetőség már nem lesz arra, hogy az év sportolója legyen, nagy szerepet játszott a döntésben. Arról nem beszélve, hogy a síszezon épp fut, és már nyert újabb versenyeket, tehát szem előtt van, míg hol van már a június, július? 😉 Plusz, Fed csak két GS-t nyert, ez nem üti meg a mércét svájciaknál, bezzeg, ha az USO is összejött volna…. 😉

Egyébként nagyon szoros volt a szavazás, és Cuche némi zavarban volt, amikor őt hirdették ki győztesnek, majd azzal kezdte a köszönőbeszédét, hogy akkor most elnézést kér Fedtől, lol 😀

Fed azért csak bejelentkezett, mert nem múlhat el nélküle svájci TV műsor:

Szerencsére, teniszberkekben azért nem különösebben kérdés, hogy ki volt az év (évtized) teniszezője:

ATP : best players of the year

ATP: season review

Tennistalk

The New York Times

Miami Herald

YahooSports: The ten best men’s tennis players of the decade

Sport Illustrated: The Greatest Trick Shot of them All

És Fednek azért még lesz lehetősége a teniszkörökön túl is megszereznie egy-két elismerést, ugyanis jönnek az évtized sportolói szavazások. Egyelőre még csak a jelöléseknél tartunk, itt a The Associated Press jelölése. Esküszöm, hogy láttam a Laureus jelölést is, de egyszerűen nem találom…

Mókás lesz majd látni, hogy kiket fognak kihozni, csak hogy ne ezt a svájci srácot kelljen 😉

Reklámok