Címkék

, , ,

A digitv streamen is közvetíteni fogja: a bejelentkezés ingyenes, egyelőre nagyon jó a kép.

www.digisport.hu

/És nem, nem fizettek nekem ezért, csak én is stream nézőben voltam 😀 /

————————————————————————————————

Jupi, Kis Fürtös a képernyőmön 😀 És jesszus mari, Lüthit kiírták, és még azt is odaírták, hogy “Roger Federer’s coach” … Hova kerültem? 😉

Heh, stílszerűen egy DF-fel kezdjük, lol.

Ööö, elkezdtük, lol: semmire veszítette a szervát.

Yay, nyertünk egy pontot! Csak így tovább, Fed! 😉

Némi nehézség árán Verda hozza a szerváját: 0-2. És akkor most próbáljunk meg pontot szerezni a saját szervánál…

———————————————————————————————

Örömhír: Fed hozta az adogatását. Nem örömhír: Verdáéhoz hozzá se tudott szagolni: 1-3

Yay, Fed ütött egy ászt! Még mindig nem mondanám, hogy magabiztosan hozza az adogatást, de megvan: 2-3.

———————————————————————————————–

Eddig fantasztikusan magas színvonalú meccset láthatunk, de legalább Verdának a szervái jók: 2-4.

3-4. Örüljünk ennek is. Azért az jó lenne, ha a return játékot is gyakorolnánk ráérő szabadidőnkben, khm.

3-5. A fogadás nem javult fel.

Első szett Verdáé 4-6-tal. Fednek le kell szorítania ezt a rengeteg ki nem kényszerítettet, és valami fogást kellene találnia Verda szerváin. Jó lenne legalább egy szettet nyerni, de nem vagyok optimista.

Ezzel a kellemes végszóval én búcsúzom, sajna annyit nem ér ez a meccs, hogy holnap ne tudjak felkelni, és még van dolgom mára.

Fed, Fed. Miért ennyire nehéz veled, lol… 😉

