Címkék

, , ,

Mari és Pico egy kis közös ütögetésen vettek részt,  tökéletes hajjal, tökéletes hangulatban, tökéletes ruhában…

marivalencia2

Nem tehetek róla, de kissé megfájdult a szívem Mari Fred Perry pólóját látva. Mert januártól bye-bye szürke pólók, fehér pólók, nagy pólók, és welcome törpikék, és zsiráfminta!

Igen, Mari 2010-től 25 millió dollárért az adidashoz szerződött.

És, bármennyire is kritizáltam a Fred Perryt sokszor, nem örülök ennek. Mert úgy láttam, hogy FP éppen kezdte felvenni a ritmust, még cool Mari logót is kreáltak, meg volt ugye ez, meg ez, és pl. a fenti képen lévő a póló is jó szerintem. Úgy értem, mintha felfedezték volna, hogy színek is vannak a világon, no?

És egyébként is mi lesz a wimbledoni múzeum Fred Perry részlegével, és az egész alakos Mari képekkel? Nem akarlak elkeseríteni Mari, de eddig a Fred Perry cucc volt az egyetlen ok, amiért a múzeumban szerepeltél…

Szóval lehet hogy sok pénz, meg minden, de én maradtam volna a Perrynél. Még ha skót vagyok, akkor is.

Egyébként Valenciában tegnap váratlan fordulattal Monfils, míg Bázelben Gonza is kikapott, így Tsonga korábbi kiesésével, és Söd otthonmaradásával, már csak Kolja és Verda vannak talpon a WTF-ra játszók közül. És ez nagyjából azt is jelenti, hogy ők ketten lesznek ott hetedikként és nyolcadikként az év végén Londonban.

Második kör

Murray (GBR) – Mayer (ARG) 6-4 3-6 6-3
Davigyenko (RUS) – Monaco (ARG) 6-3 7-5
Verdasco (ESP) – Tipsarevic (SRB) 6-3 6-3
Robredo (ESP) – Lopez (ESP) 4-6 6-3 6-4
Juzsnyíj (RUS) – Cuevas (URU) 6-2 2-6 6-1
Montanes (ESP) –  Ferrer (ESP)  visszalépett a meccs előtt
Simon (FRA) – Berdych (CZE) 6-4 4-6 6-3
Garcia-Lopez (ESP) – Monfils (FRA) 6-2 7-5

Első kör

Juzsnyíj (RUS) – Tsonga (FRA) 6-7(3) 6-0 3-0 visszalépett (csukló)
Verdasco (ESP) – Hernandez (ESP) 6-1 0-1 visszalépett (hát)
Tipsarevic (SRB) – Hanescu (ROU) 6-4 6-3
Lopez (ESP) – Martin (ESP) 7-5 6-3

