Címkék

, , ,

Az elmúlt nap nem szűkölködött kisebb/nagyobb botrányokban, vagy még pontosabban, olyan eseményekben, amelyek így-vagy úgy, de vitákat váltottak ki a virtuális tenisz közösség berkeiben.

Mivel nem szeretném, ha bárki is bármiről lemaradna, ezért nézzük, hogy mi volt az a két dolog, ami a legtöbb vitát gerjesztette 😉

Vita tárgya 1.

A top 8 női játékos éppen Dohában versenyez egymással, és természetesen a szokásos reklám dolgok sem maradhattak el.

Hát igen.

A magam részéről, nem mennék bele a “nők jogai”, valamint a “miért vagyunk meggyőződve arról, hogy csak az európai modell az egyetlen igaz és üdvözítő” kérdéskör boncolgatásába, egyetlen dolog van, ami miatt betettem ezt a képet.

Akárhol olvastam, mindenütt arról volt szó, hogy mekkora melléfogás volt ez a PR esemény a WTA részéről, és miért nem gondoltak arra, hogy ez így (értsd tetőtől talpig burkában lévő helybéli + aprócska shortban ügyködő Woz), mennyire visszás lesz.

Kérdésem: miért feltételezzük azt, hogy a WTA nem tudta? Mert szerintem pontosan tudta. Az már más kérdés, hogy azt akarták-e hangsúlyozni, hogy ruhától/kulturától függetlenül bárki szót érthet a másikkal, vagy pont arra akarták felhívni a figyelmet, hogy ez mennyire visszás. Lehet, hogy kicsit sokat várok a WTA-tól, de amikor megláttam a képeket, nekem rögtön ez utóbbi ugrott be.

Tudom, a WTA-t szokás szidni, van is miért, de azért úgy gondolom, hogy amikor megszervezték ezt a közös fényképezkedést, pontosan tudták, hogy mi lesz a reakció.

A második vita tárgya külön posztba megy, mert mire megírtam, rájöttem, hogy egyben ez a kettő nagyon hosszú lesz 😉

