Címkék

, ,

Egyéb hírekben úgy néz ki, hogy minden nőnemű fedofil  (egyik) álma teljesülni fog a jövő héten: a Lindt ugyanis arra készül, hogy bejelentse Feddel történő együttműködését.

Nem is értettem már eddig se, hogy hogyan lehet, hogy Fed nem reklámoz egyetlen svájci csokit se, de úgy tűnik, hogy legalább a Lindtnél észhez tértek.

Kívácsi vagyok, hogy mennyire lesz átfogó az együttműködés: csak reklámfilm lesz-e, vagy esetleg a csokigyárba is ellátogat, hogy találkozzon a dolgozókkal, vagy Esz kívánságára Fed alakú mikulást is megjelentetnek majd 😉

Addig is belinkelem nektek a Lindt honlapját, az intró… wow.

Közben úgy tűnik, hogy Fedben egyébként is feltörtek a nemzeti érzések: tárgyalásban áll a svájci illetékesekkel annak érdekében, hogy a jövőre Sanghajban tartandó világexpón tiszteletét tegye a svájci expó épületben, Svájcot reklámozandó.

Szerintem igyekszik jó pontokat szerezni Svájcnál, gondolom Zürichben sem lehet sokkal egyszerűbb egy jó oviba bekerülni, mint nálunk 😉

És hogy életem különböző részei még jobban összekeveredjenek, Brooklyn Decker alias Mrs. Andy Roddick szerepelni fog az Ugly Betty következő részében, mint Daniel új, szép, de igen butácska titkárnője.

(Kösz, Esz az infóért 🙂 Bár kívácsi lettem volna, hogy felismertem volna-e, anélkül, hogy tudnám, hogy ő lesz az 🙂 )

