Címkék

, , , , ,

A Sith Nagyúr bevonult. Találtam vmi streamet, oroszul beszélnek rajta, sajnos ketten is. De egyelőre működik…

Hú, közbe bevágták Rogert svájci németül nyilatkozni. Nem gond, orosz barátaink fordítják. Kár, hogy ezzel sem vgyok bentebb. 🙂

Ó, shit. Most ment el ez is.

Na, itt angolul beszélnek. Fele olyan izgi. De megtudtam, hogy lehet, hogy Delpi a valahavolt legmagasabb GS döntős teniszező.

1. szett:

Basszus. Rohadt nagy ponttal megvan az első break.

15 perc alatt 3-0. C’mon.

32 perc játék után: 5-2 Fednek. 36%-os első szerva, 0 ász és 2 DF eddig…

0-40-ről fordított Delpi rohadt jó játékkal, így 5-3.

6-3 Fednek. Utolsó szervagémben ütött egy újabb DF-et, és két ászt is. 16/8 a winner/UE arány az első szettben.

2. szett:

Egyelőre szenvedés mindkét oldalon. Fed vezet 4-2-re elsősorban JMDP sok UE-je miatt. Az 1. szerva 50%, de Delpinek is csak 60% körüli. Viszont 2. szerva mögül Fed nagyon jó arányban hozza a pontokat.

Fed adogat a szettért, persze nem megy flottul. Közben a Euro-nál elment a kép. Nem a streamen, a tévében. Pff. Visszabrék. 5-5.

Delpi most elkapta, Rog pampog. Közönség durván Pónika melléállt.

Stream megint feladta. Közben 6-6, rövidítés. Én asszem megyek aludni. További tájékoztatást sms-ben várok. 😉

Na, 7-6 Delpinek. Leléptem. Mindenkinek jó éjszakát a továbbiakra. 😉

———————————————————————————————–

Nagyon jó, Serenáék gyorsan megnyerték, tuti kezdődik 10-kor. Eső ugye nem jöhet? /Lehet, hogy be kéne iktassak kezdésig egy kis Supnatot?/

————————————————————————————————

Mivel krumpli nincs itt, én meg egyedül nem vagyok hajlandó US Open döntőt nézni, ezért ide lehet irkálni.

Remélem lesz stream.

Még egy óra. Shit.

Kis feszültség levezető (?):

