Címkék

, , , , ,

Eredetileg az volt a tervem, hogy Wimbledonról egyáltalán nem fogok blogolni. Sőt. Nem akartam nézni se. Elég zűrös két hetem lesz akkor (már megint konferenciára megyek, sporttalálkozó stb.), és előzetesen úgy gondoltam, hogy W az egyetlen igazi esélyünk ez évben a GS győzelemre, szóval nem akartam ezt a két hetet gyömörgörccsel, zéró munkával, értetlenkedő családtagokkal és barátokkal tölteni. Tehát beláttam a teljes kudarcot, ami saját magamat illeti, és úgy terveztem, hogy majd július 6-án, hétfőn,  megnézem, hogy ki nyerte.

Természetesen, ez az álláspontom a vasárnapi eseményeknek köszönhetően lényegesen megváltozott: ha Fed kiesik az első körben, az se fog nagyon izgatni. Szóval  nézem Wimbyt és blogolok is, csak egy kicsit másként, mint eddig.

Még várni akartam azzal, hogy eláruljam, hogy mire számíthattok Wimbledonban (az RG nagyon friss még, úgy érzem) a blogolást illetően, de ha már így adódott…

Szóval,  amíg ti lelkesen nyaltátok a calippókat, meg törtétek össze a Jó reggelt! kekszeket a vonat nézőközönségének legnagyobb örömére, addig én is igyekeztem megtenni a tőlem telhetőt: ígéreteket tettem.

Itt van a három, amivel végül is gazdagodtam, mire a végére értünk ennek a két hétnek. (Erről is csak te tehetsz, Fed! Pffff.)

Ha Fed megnyeri a Roland Garrost:

1. a továbbiakban figyelemmel követem Söd karrierjét és szorítok neki, hogy meg tudjon kapaszkodni a top 10 környékén. Be kell vallanom, hogy ezzel az ígérettel egy kicsit csaltam, mert ezt, akárhogy is alakult volna, mindenképpen megtettem volna.

2. ígértem egy GS-t JMDP-nek is. Nem határoztam meg, hogy melyiket, főként azért, mert nem akarom olyanra pazarolni, amikor esetleg nincs igazán jó esélye a nyerésre. Jelenleg úgy tűnik, hogy a jövő évi RG olyan lesz, ahol be tudom váltani ezt az ígéret-kártyámat, de a srác gyakorlatilag meccsről meccsre fejlődik, szóval lehet, hogy már a US Open JMDP FTW! torna lesz a részemről.

3. ez az ígéret volt a legnehezebb. De úgy éreztem, hogy valami rendes áldozatot is kell hoznom az ügy érdekében, mivel a másik kettő annyira nem volt nehéz. Szóval: Rafa for Wimbledon!

Jup, átlányegülök Rafa drukkerré a wimbledoni két hétre, mert megígértem. És ha valamit megtanultam, akkor az az, hogy az ilyen ígéreteket be kell tartani. Legfőképp magad felé.

Szóval a W blogolásom úgy fog kinézni, hogy a Rog posztok mellett kaptok Rafa posztokat is. Tudom, tudom. De tudja isten, lehet, hogy be fog jönni és a végére mindnyájan megszeretjük. Vagy valami hasonló.

Szóval: nagyon bízom benne, hogy Rafa térde rendbe jön mire kezdődik a torna, és újra azt a teniszt láthatjuk tőle, amit az IW óta nem.

(És közben nagyon  remélem, hogy nem Fed-Rafa döntő lesz. Mert nem érzem úgy, hogy elég erős vagyok egy Rafa FTW! szurkoláshoz egy Fedal döntő esetén… Azért mindennek van határa 🙂 )

Reklámok