Címkék

, , , , ,

Mondjuk én már akkor is jót röhögtem ezen, amikor olvasgattam a szakértők “jóslásait” (Megverni Rafát? Hol élnek ezek?), de azért, legyünk őszinték, ezt én se gondoltam volna.

Megvan ugyanis  az idei RG eddigi legnagyobb meglepetése, reméljük ma már nem lesz több… Hallod, Fed?

Kohlschreiber – Djoko: 6-4, 6-4, 6-4.

Fed közben úgy kezdte a PHM elleni meccsét, mint ahogy eddig az összeset: igencsak döcögősen. 6-4 volt az első szett PHM-nek. Az egy dolog, hogy engem nem igazán érdekel az RG, de hogy Fedet sem?

A második szetthez PHM-nek nem sok köze volt: Fed 6-1-re lelépte.

Azonban a hazai közönség előnye gyorsan kiütközött: PHM ugyanis ellentétben jó szokásával nem omlott össze, hanem foggal-körömmel harcolt. Végül azért Fed a kétszázhuszonnyolcadik break labdáját értékesítette, így 6-4 lett neki.

Itt tartunk most. Örülnék, ha sikerülne ezt a mókát lezárni négy szettben, kicsit kezd már sok lenni nekem ezekből az izgalmakból 😉 De nem számítok sétagaloppra a következő szettben sem.

Na, jól kezdtük a  negyediket 2-0 ide. Nem akarom elkiabálni, de Fed a 3. szett második fele óta nagyon szép teniszt játszik.

Hát, jobb szerettem volna ha 3-0, de minden kívánságom nem teljesülhet… Csak aztán ne kapjon erőre PHM ettől a meglepetéstől, hogy sikerült hozni az adogatását.

Hm, mondtam… Fed, ne nehezítsd meg ezt magadnak légyszíves…

Pfffffffff. Visszaadta a breaket…

Miután Fed sikeresen visszaengedte a játékba (vagy inkább, nem húzta meg a ravaszt), PHM előszedte minden tehetségét és qrva jól játszik. Ez a baj ezekkel a headcase-ekkel, mondtam én…

Oké, megvan a break, most már csak hozni kellene az adogatást… Nem lesz könnyű.

Az igazság az, hogy ez egy nagyon színvonalas meccs. Mindketten jól játszanak, helyenként nagyon jól.

5-3, szeretnék még egy breaket, nem leszek nyugodt, ha ezt ki kell szerválni. Ráadásul nagyon szürkül, és tudjuk, hogy Fed látásával ezen a téren vannak gondok. (Most nézem a képeket a meccsről, ezeken szép napvilág van. A streamen esküszöm, hogy szürkült. Aki TV-n nézte, esetleg felvilágosíthatna, hogy szürkült-e vagy sem. Bár valószínűleg nem, mert Fed mintha még látta volna a labdát a végén is 🙂 Nem mintha nagy jelentősége lenne ennek, csak akkor legközelebb más stream után nézek 😉 )

Úgy látom, Fed se akar már szerválni, nagyon küzd ezért a gémért. Sajnos PHM is.

Hát,  csak ki kell szerválni. Ez a  meccs felébresztette viszont TMF-et. Ennek különösen akkor örülnék, ha most sikerülne hozni az adogatást. Lehetőleg négy ásszal, thankyouverymuch.

Igen, második meccslabda megvan: Fed vs PHM: 4-6, 6-1, 6-4, 6-4.

Hát, ha ez így folytatódik, akkor mire Rafához ér, úgy be lesz lőve a tenyeres, a fonák, a szerva, hogy Rafa csak pislogni fog 😉

