Címkék

, , , , ,

Gondolkoztam azon, hogy írok egy-két szót az AO esélyekről, meg hogy ki merre meddig, meg ha már mindenki, akkor én is megtippelem, hogy ki nyeri, aztán úgy döntöttem, hogy mégse.

Leginkább azért, mert fogalmam sincs.

Rafa játszott összesen négy meccset, kikapott Maritól és LaleMonf-tól, Mari az USO döntő óta Fed képével fekszik és kel,  Djokót hagyjuk, Roger meg… őt láthattuk a legtöbbször, de nyolc meccs után se tudnám megmondani, hogy milyen formában van. A szerva aggasztó, de lehet hogy mégsem, a többi jól néz ki, de ez így volt már a Mari meccs előtt is, aztán láthattuk.

Az egyetlen amit meg tudtam állapítani az az volt, amit Mari is:

“He doesn’t let too many things get to him. But when I have watched him play Nadal I have seen he can get frustrated because he is so used to winning. When I managed to break him in the next game I saw that he was frustrated. It was not that surprising.”

De ha úgy dönt, hogy megnyeri ezt az egészet, akkor Marinak (és mindenki másnak is) nehéz dolga lesz.

Így aztán Fednek és nekünk is jobb lesz, ha egész egyszerűen meccsről meccsre élünk, aztán majd látjuk.

Fed Seppivel kezd hétfőn ottani idő szerint este fél nyolc után valamikor (fél nyolctól WTA-meccs), ha jól számoltam, akkor ez nálunk reggel fél tíz, az eurosport élőben közvetíti.

Most már csak egy dolgot kellene megoldanom. Szerintetek, hogyan éljem túl a következő két hetet, úgy hogy:

1. ne rúgjanak ki a munkahelyemről,

2. aludni is tudjak?

Várom az ötleteket 🙂

