Címkék

, , ,

LoL, megtaláltam a videót Fed és Mirka páros meccséről 🙂

Az időpont 2001. vége, Hopman Kupa, Ausztrália.

Nagyon mókás volt, jót szórakoztam rajta, egészen  addig, amíg be nem fejeződött a meccs és nem került sor az interjúra. Mert az szívenszúrós, kétségbeesetten bámulós, istenem, miért? jellegű volt. Még csak hat év telt el azóta, Carter rég halott, Fed 13 grand slamet hozott össze, és az a nevetés… meg a szeme… shit.

Tisztában vagyok azzal, hogy mire 27 leszel gyakorlatilag elkerülhetetlen, hogy beszerezz néhány sérülést, de nem lehetne néha kivételt tenni? Csak úgy néha-néha?

Mondjuk a sexiness faktora nagyjából száz százalékponttal emelkedett azóta, szóval azt hiszem, nem volt minden haszontalan 🙂

Aki szeretne leírhatatlanul cuki Rogert és Mirkát nézni, az itt teheti meg. Az interjú 6:55-től van, ha valaki nem szeretné látni, hogy Anyu miként gyilkolja meg a teniszt néhány labdamenet alatt…

/Ps: még nem döntöttem el, hogy nézzem-e a mai meccset, vagy sem. Mert ugyan lehet, hogy Fed keblére ölelte az izzadtságot, vért és szenvedést, de úgy érzem, hogy én még nem vagyok kellően felkészülve erre 🙂 /

