Címkék

, , , , ,

Nem lehetne ezt, hm, egy kicsit másként? Mondjuk szegény Nimi a 10. meccsét játszotta Rogerrel, és még mindig nem sikerült egy szettet sem nyernie. Meg hát az se lehet egy jó érzés, hogy minden tudásod is csak egy 7-6, 7-6-ra elegendő egy igen rosszul játszó Fed ellen, aki csak a második szett TB-jében volt hajlandó a pályára lépni…

Viszont én ezt egyre nehezebben viselem 🙂 Mondjuk az is igaz, hogy most már nemcsak a GS negyeddöntők és döntők izgalmasak, hanem gyakorlatilag minden egyes meccs. Jupiéééé! /Próbálkozok, na./

Viszont valami hatalmas formajavulás kéne ahhoz, hogy megnyerje ezt a tornát. A holnapi meccs is necces. Nem tudom, hogy kivel játszik, de az 🙂

/Oh, Bolelli. Akivel még sose játszott. Hát, egy biztos: izgalmas lesz 🙂 /

Update: Na, ez legalább egyszerű és fájdalommentes volt. Néha nem árt, ha az ellenfeled számára te vagy a kétlábonjáró istenség. Na jó, azért Rogi sem játszott rosszul, bár annyira jól se. Ma Feli, akinek viszont nem fog gondot okozni a megfelelő koncentrálás. Azt hiszem, egy újabb vér, könny és izzadtság meccsnek nézünk elébe, de majdcsak összehozzuk valahogy 🙂

Update 2: Tévedtem, Feli rosszabb volt, mint Boli. Hát, holnap viszont Nalby, akinek felcsillant a szeme, amikor a JMDP elleni győzelme után Fedről kérdezték… szóval, nem vagyok nyugodt. De átvettem Fed filózófiáját, csak én nem hétről hétre, hanem meccsről meccsre élek 🙂

